Czy wielozadaniowość obniża efektywność i jakość pracy? Czy menedżerowie słusznie oczekują multitaskingu? Jak wiele osób naprawdę posiada podzielną uwagę? Jaki wpływ na koncentrację i zdolności poznawcze ma „przełączanie się” między zadaniami? Jak bycie ciągle online przekłada się na kreatywność? Jakie korzyści można czerpać z monotaskingu?
Zapraszam na moje szkolenia indywidualne i grupowe:
– szkolenie grupowe: Zarządzanie czasem i zwiększanie własnej efektywności
– szkolenie indywidualne: Zarządzanie czasem i zwiększanie własnej efektywności
oraz sesje coachingu
Jeśli zainteresowały Cię poruszone tematy, obejrzyj także filmiki:
– 4 sytuacje kiedy prokrastynacja (odwlekanie) bywa pomocna
– Samoorganizacja – kluczowa umiejętność w pracy?
– Skuteczne osiąganie celów – metoda WOOP
– Bądź esencjalistą i osiągaj cele! Cz. 1
– Siła sprawstwa – jak wpływa na samoocenę, odporność psychiczną, zadowolenie z życia
– Weź życie w swoje ręce! Nie czekaj na wybawcę!
– Wdrażanie nawyków. Jak pokonać auto-sabotaż?
Polecam książkę „Esencjalista” (ang. Essentialism. The Disciplined Pursuit of Less) Greg McKeown