Zarządzanie czasem i samoorganizacja – szkolenia

Zarządzanie czasem i samoorganizacja to temat mojego kolejnego wystąpienia w Klubie Rozwoju Biznesu r.

Mówiłam o m.in.

– O praktycznych metodach zwiększających naszą efektywność i samoorganizację

– Co jest trudnego w zarządzaniu sobą w czasie i jak temu zaradzić?

– Czy mózg gadzi może nam utrudniać zarządzanie czasem?

– O pułapce wielozadaniowości

– Skąd bierze się prokrastynacja (odkładanie na wieczne później) i jak temu przeciwdziałać.

– O naszych własnych sabotażystach w zarządzaniu czasem.

Oto komentarze uczestników po moim mini-szkoleniu 🙂

– „Ani zawsze dobrze posłuchać, zwłaszcza w tak ważnym temacie, jak zarządzanie czasem. Dziękuję za cenny warsztat” Dorota Honek-Sac

– „Jak zawsze dużo dobrej energii i to świetne poczucie humoru, a przy tym masa wiedzy!” Edyta Teclaw

Zachęcam do obejrzenia moich filmików:

Bądź esencjalistą i osiągaj cele!

Samoorganizacja – kluczowa umiejętność w pracy?

Wdrażanie nawyków. Jak pokonać auto-sabotaż?

– 4 sytuacje kiedy prokrastynacja (odwlekanie) bywa pomocna

Siła sprawstwa – jak wpływa na samoocenę, odporność psychiczną, zadowolenie z życia

– Czy warto być wytrwałym?