Zarządzanie czasem i samoorganizacja to temat mojego kolejnego wystąpienia w Klubie Rozwoju Biznesu r.
Mówiłam o m.in.
– O praktycznych metodach zwiększających naszą efektywność i samoorganizację
– Co jest trudnego w zarządzaniu sobą w czasie i jak temu zaradzić?
– Czy mózg gadzi może nam utrudniać zarządzanie czasem?
– O pułapce wielozadaniowości
– Skąd bierze się prokrastynacja (odkładanie na wieczne później) i jak temu przeciwdziałać.
– O naszych własnych sabotażystach w zarządzaniu czasem.
Oto komentarze uczestników po moim mini-szkoleniu 🙂
– „Ani zawsze dobrze posłuchać, zwłaszcza w tak ważnym temacie, jak zarządzanie czasem. Dziękuję za cenny warsztat” Dorota Honek-Sac
– „Jak zawsze dużo dobrej energii i to świetne poczucie humoru, a przy tym masa wiedzy!” Edyta Teclaw
Zachęcam do obejrzenia moich filmików:
– Bądź esencjalistą i osiągaj cele!
– Samoorganizacja – kluczowa umiejętność w pracy?
– Wdrażanie nawyków. Jak pokonać auto-sabotaż?
– 4 sytuacje kiedy prokrastynacja (odwlekanie) bywa pomocna
– Siła sprawstwa – jak wpływa na samoocenę, odporność psychiczną, zadowolenie z życia
– Czy warto być wytrwałym?