Szkolenie z komunikacji z pacjentem oraz  radzenie sobie ze stresem

Dla warszawskiej przychodni publicznej prowadziłam kolejne ze szkoleń dot. komunikacji z pacjentem oraz  konstruktywnego radzenie sobie ze stresemPraca w zawodach medycznych jest niezwykle obciążająca fizycznie i psychicznie. Czasem wręcz prowadzi do wypalenia i odejścia z zawodu. Dlatego tak ważna jest umiejętność radzenia sobie ze stresem, presją i trudnymi emocjami, a także umiejętność zadbania o samego siebie. Bez tego łatwo wpaść w wypalenie zawodowe! Podczas moich szkoleń dla pracowników ochrony zdrowia dużo uwagi poświęcam więc również tym zagadnieniom.

Cieszę się, że coraz więcej szpitali i przychodni rozumie wagę umiejętności społecznych i zapewnia takie szkolenia nie tylko lekarzom pielęgniarkom, ale także rejestratorkom medycznym i higienistkom stomatologicznym.

– Komunikacja werbalna i niewerbalna oraz ich rola w budowaniu relacji z pacjentem

– Rola inteligencji emocjonalnej (EQ) w komunikacji i budowaniu relacji z pacjentem

– Jakie bariery występują w komunikacji z pacjentem i jak je skutecznie przełamywać?

– Jakie czynniki osobowościowe i życiowe wpływają na naszą odporność na stres?

– Jak wykorzystać siłę stresu wg koncepcji psycholog prof. Kelly McGonnigal

– Jak zmienić nasze postrzeganie stresu, aby nie był on tak obciążający psycho- fizycznie

– Profilaktyka, czyli jak zmniejszyć ilość stresu w naszej pracy

To tylko niektóre z obszarów, jakie poruszam podczas szkoleń dla pracowników ochrony zdrowia.

Jeśli chcesz, żebym poprowadziła szkolenie w Twojej firmie, zapraszam do kontaktu