Metodą, którą polecam do prowadzenia trudnych rozmów jest „Komunikat Ja”. Pomaga szczerze i asertywnie mówić, co nas boli i jak się czujemy – a jednocześnie zachować dobrą relację i uniknąć eskalacji konfliktu. Otwiera pole do dialogu i konstruktywnej rozmowy o problemach. Komunikat JA można zastosować zarówno w relacjach osobistych, jak i zawodowych. Na czym polega? Dlaczego drugiej osobie łatwiej przyjąć tak sformułowany feedback?
Obejrzyj filmik
Zapraszam do skorzystania z moich sesji coachingu oraz szkoleń indywidualnych i grupowych rozwijających umiejętności psychospołeczne:
– Efektywna komunikacja interpersonalna i skuteczna autoprezentacja (szkolenie indywidualne 1:1)
– Jak skutecznie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zaprezentować swoje kompetencje? (szkolenie indywidualne 1:1)
– Efektywna komunikacja z pracownikami – udzielanie informacji zwrotnej oraz rozmowa ewaluacyjna (szkolenie grupowe)
– Komunikacja z pacjentem (szkolenie dla lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów, rejestratorek medycznych)
#coachingRelacji, #komunikacja, #feedback