Szkolenie „Wdrażanie dobrych nawyków w życiu osobistym i zawodowym personelu medycznego”

W przychodni poprowadziłam szkolenie „Wdrażanie dobrych nawyków w życiu osobistym i zawodowym personelu medycznego”. Procedury w firmach to właśnie wdrażanie nawyków na poziomie organizacyjnym! Procedury pomagają w szybkim podejmowaniu decyzji, zapewnieniu wysokiej jakości i standaryzacji pracy oraz oszczędzają czas pracowników, gdyż nie muszą każdorazowo zastanawiać się, co powinni zrobić.

Także w życiu osobistym, jeśli chcemy regularnie wykonywać ważne dla nas działania, najlepiej wpleść je w codzienną rutynę! Praktyka uważności/mindfulness, zdrowe odżywianie, sport, zimny prysznic, masaż twarzy, nauka języków obcych, porządek w dokumentach. Niezależnie od celów, jakie chcesz osiągnąć, uczynienie danego zadania nawykiem, znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że będziesz je robić codziennie!

Mózg uwielbia powtarzalne procesy, gdyż oszczędza wtedy energię! Zamiast liczyć tylko na silną wolę lub dobry nastrój, naucz się skutecznie wdrażać nawyki!

Zaproś mnie do poprowadzenia szkolenia w Twojej firmie lub umów się na indywidualną sesję.

Pokażę Ci wiele praktycznych wskazówek pomagających wdrażać nawyki oraz mądrze wykorzystywać nasze ograniczone zasoby silnej woli oraz energii mentalnej.

Podczas szkolenia wyjaśniam również, dlaczego toksyczny wstyd oraz zbyt wysokie oczekiwania wobec siebie powodują, że zamiast postępów, powodujemy kolejne porażki, niską samoocenę i unikanie wyzwań.

Skorzystaj z mojej pomocy i osiągaj więcej!