Szkolenie z Prowadzenia rozmów z osobami w kryzysie oraz konflikcie

Miałam przyjemność poprowadzić z Katarzyną Matuszczak szkolenie z „Prowadzenia rozmów z osobami w kryzysie oraz konflikcie” dla pracowników dużego zespołu antymobbingowego. Podczas szkolenia rozmawialiśmy m.in. o tym, na czym polega kryzys emocjonalny, jak go rozpoznać oraz w jaki sposób przekłada się na funkcjonowanie człowieka w życiu osobistym i zawodowym. Dyskutowaliśmy, jakie warunki muszą być spełnione, aby konflikty i trudne sytuacje mogły przynieść pozytywne rezultaty w firmie lub życiu prywatnym oraz co sprzyja osiągnięciu wzrostu pokryzysowego.
Wypracowywaliśmy złote zasady prowadzenia rozmów z osobami znajdującymi się w konflikcie lub kryzysie emocjonalnym, praktyczne metody dawania wsparcia zarówno z perspektywy indywidualnej, jak i zespołowej oraz z poziomu całej organizacji.
Dużo uwagi poświęciliśmy umiejętności konstruktywnego dawania sobie rady ze stresem, trudnymi emocjami, obciążeniem psychicznym oraz prawu do zadbania również o samego siebie. Aby nieść skuteczną pomoc innym, musimy także pamiętać o swoim dobrostanie!
Cieszę się, że coraz więcej organizacji rozumie, jak ważne jest zadbanie o zarówno o dobrostan organizacyjny i praktyki antymobbingowe, jak i o szeroko rozumiane zdrowie psychiczne pracowników, a także zapewnienie im odpowiednich narzędzi rozwoju umiejętności psychospołecznych.

Zachęcam do obejrzenia moich filmików:

Kryzysy życiowe – czego nauczyły Cię o Tobie, związku, pracy? Jak konstruktywnie czerpać z trudnych sytuacji?

Kryzys emocjonalny – jak dać sobie radę?

8 barier w komunikacji – jak je przełamać?

Pakiet antyStresowy – stwórz go, aby lepiej radzić sobie ze stresem

W stronę dobrostanu. – w jakich sferach zadbać o siebie, aby cieszyć się pełnią życia

Siła stresu – jak pozytywnie wykorzystać stres? Dlaczego stres nie zawsze nam szkodzi?

Pomaganie zmniejsza stres – profilaktyka stresu

Stres a wartości – jak świadomość tego, co dla Ciebie ważne pomoże w radzeniu sobie sobie ze stresem