Podczas mojego kolejnego wystąpienia w Klubie Rozwoju Biznesu wyjaśniałam, jak sposób komunikacji buduje nasz wizerunek biznesowy i poczucie sprawstwa. Poruszyłam m.in. następujące kwestie:
– Jakie jest magiczne słowo wg prof. Carol Dweck, które pozwala przełamać ograniczające przekonania?
– Co wspólnego mają wybitni wojskowi i przywódcy z gwiazdami estrady?
– Dlaczego autentyczność jest ważniejsza w budowaniu wizerunku niż nawet najlepsza strategia?
– Dlaczego dobór słów jest kluczowy nie tylko w kontaktach z klientem, ale nawet w rozmowie z własnym Wewnętrznym krytykiem?
– Jakiego wyrazu nieświadomie często nadużywamy i przez to osłabiamy siłę naszych słów?
-Czy NLP (programowanie neurolingwistyczne) jest wykorzystywane tylko po ciemnej stronie mocy?
– Jaka nasza mowa ciała może powodować, że inni czują się przez nas zdominowani?
Dziękuję Emilii Płycie – twórczyni Klubu Rozwoju Biznesu, że mogłam znów podzielić się wiedzą w tym cudownym gronie ludzi biznesu.