Dlaczego tak trudno skutecznie się komunikować? Jak przełamywać bariery w komunikacji? Dlaczego warto stosować parafrazę i odzwierciedlenie? Na czym polega empatyczne słuchanie i „teatr jednego aktora”? Jakim zniekształceniom ulegają przekazywane informacje? O czym warto pamiętać podczas rozmowy? Komunikacja jest jedną z kluczowych umiejętności zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, zaś u menedżerów jest niezbędna.
Wiele konfliktów w związkach, relacjach koleżeńskich i ze współpracownikami bierze się właśnie z niedostatecznych umiejętności w obszarze komunikacji i empatycznego słuchania. Warto rozwinąć te kompetencje.
Obejrzyj filmik
Zapraszam do skorzystania z moich sesji life coachingu oraz szkoleń indywidualnych i grupowych rozwijających umiejętności psychospołeczne:
– Efektywna komunikacja interpersonalna i skuteczna autoprezentacja (szkolenie indywidualne 1:1)
– Jak skutecznie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i zaprezentować swoje kompetencje? (szkolenie indywidualne 1:1)
– Efektywna komunikacja z pracownikami – udzielanie informacji zwrotnej oraz rozmowa ewaluacyjna (szkolenie grupowe)
– Komunikacja z pacjentem (szkolenie dla lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów, rejestratorek medycznych)
Zapraszam do kontaktu
Anna Daria Nowicka – socjolog, trener, coach