„Kompetencje kierownicze w praktyce” to szkolenie, jakie poprowadziłam dla kierowników i koordynatorów personelu w warszawskim szpitalu. Podczas szkolenia pokazałam kilka metod udzielania konstruktywnego feedbacku oraz budowania naszego autorytetu w oczach pracowników. Wyjaśniłam, jakie sformułowania, mowa ciała, sposób komunikacji i działania budują zaufanie do przełożonych, a co je osłabia.
Analizowaliśmy także konkretne trudne sytuacje w pracy oraz sposoby na ich rozwiązanie.
Dużo uwagi poświęciłam różnicom osobowości oraz ich wpływie na radzenie sobie ze stresem, otwartość na wyzwania i feedback oraz na poziom ugodowości vs konfrontacyjności.
Ważnym obszarem szkolenia była także asertywność w pracy oraz rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich.
Jeśli chcesz, abym poprowadziła szkolenie lub wystąpienie w Twojej firmie, organizacji, urzędzie lub placówce medycznej, skontaktuj się ze mną.