Asertywna obsługa klienta i radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie

„Asertywna obsługa klienta i radzenie sobie w trudnych sytuacjach” to tytuł szkolenia, jakie prowadziłam przez dwa dni. Praca z klientem staje się coraz trudniejsza, gdyż coraz więcej osób niestety odreagowuje swoje frustracje na obsługujących ich pracownikach! Także w zespołach osoby nieumiejące postawić granic i zbyt ugodowe, bywają wykorzystywane przez szefów i współpracownikach. Podobnie zdarza się w relacjach rodzinnych i koleżeńskich..

Zbyt niski poziom asertywności i przyjmowanie na siebie zbyt dużo, prowadzi do wypalenia zawodowego oraz rozgoryczenia.

Jako socjolog i trener lubię prowadzić szkolenia z asertywności, gdyż wiem, jak bardzo rozwinięcie tej właśnie kompetencji pomaga w życiu osobistym i zawodowym!

Podczas szkoleń podkreślam, że asertywność opiera się na partnerstwie i szacunku. Nie ma tu miejsca na psycho -manipulacje ani wykorzystywanie swojej przewagi!

Wbrew błędnemu mniemaniu, asertywność NIE polega na mówieniu zawsze „nie” ani na byciu egoistą!

Podczas szkoleń wyjaśniam, w jaki sposób asertywność buduje relacje, pomaga prosić o pomoc, otwarcie wyrażać swoje potrzeby, pomysły i prośby.

Pomagam uczestnikom wypracować metody radzenia sobie z trudnymi emocjami, jakie dotykają nas, gdy spotykamy się z wyjątkowo toksycznymi czy manipulacyjnymi klientami lub współpracownikami.

Uczę również, jak wzmacniać poczucie własnej wartości. Nie pozwalać, by hejt, niesprawiedliwa krytyka lub czyjeś humory podcięły nam skrzydła i odebrały wiarę we własne kompetencje.

Dużo uwagi poświęcam wyjaśnieniu, dlaczego błędne przekonania na temat asertywności uniemożliwiają nam wykorzystanie tych technik, nawet jeśli nauczyliśmy się ich z książek lub na szkoleniu.

Na moim kanale YouTube Twoja Kariera i Psyche znajdziesz całą serię filmików pomagających rozwijać asertywność.

Jeśli chcesz, abym poprowadziła szkolenie lub wystąpienie w Twojej firmie, organizacji, urzędzie lub placówce medycznej, skontaktuj się ze mną.