Jak rozwiązywać trudne sytuacje w firmie? Wywiad ze mną na Franchising.pl

Jak to się dzieje, że wśród osób na najwyższych szczeblach jest więcej psychopatów niż wśród szeregowych pracowników? Czy zwolnienie dobrego pracownika nie powinno być trudne dla szefa? Jaka jest najlepsza rada dla osób zarządzających i działów HR? Jak komunikować pracownikom kryzysowe sytuacje w firmie? Jak reagować na mobbing w firmie? Dlaczego dbanie o pracowników opłaca się także pracodawcom?

O tym właśnie rozmawiamy z Anną Smolińska na kanale Franchising pl

Obejrzyj filmik

Oto kilka komentarzy zamieszczonych pod tym filmikiem na YouTube:

  • Ania zawsze doskonale przedstawia tematy socjologiczne, posiada dużo wiedzy, którą potrafi się podzielić w sposób niezwykle przystępny i wciągający. Edyta Tecław
  • Gorąco polecam Anię, jest dla mnie skarbnicą wiedzy z trzeźwym spojrzeniem na temat! Anna Krzymińska
  • świetna rozmowa! Tylko szkoda, że tak krótka. Jolanta Oostrom
  • Świetny wywiad! Szereg przydatnych wskazówek. Gorąco polecam wszystkim, którzy prowadzą firmę. Sylwia Suchcińska
  • Świetny wywiad. Komunikowania trudnych sytuacji powinni uczyć wszystkich prezesów i dyrektorów. Mnie kierownik najpierw odciął od informacji w dziale. Kiedy poszłam do prezesa po podpis pod dokumentami przetargowymi, „przy okazji” powiedział mi: „Wylatujesz”. Ania jak zawsze doskonale przedstawiła temat. Dorota Honek
  • Dziękujemy również, to była bardzo inspirująca rozmowa. Nasza rozmówczyni ma wyjątkowy talent do przekazywania wiedzy w sposób interesujący i zrozumiały. Cieszymy się, że wywiad okazał się pomocny. Franchising – pl
  • Cieszymy się, że nasza rozmówczyni inspiruje i dzieli się swoją wiedzą w tak wyjątkowy sposób. To prawdziwy skarb mieć kogoś takiego w gronie naszych gości! Franchising – pl

Komentarz z Facebooka

  • Nie tylko obejrzeć wywiad, ale również zastosować rozwiązania, o których rozmawiasz z Anną Smolińską. Bardzo konkretne działania, o których mówisz, dają konkretne rezultaty. Agnieszka Szmal – Dyrek